Mat såväl som flyg såväl som söndagens inställda

Mina senaste videor

Innan vi var Strangers Review
Innan vi var främlingar av Renee Carlino bokrecension.
Snabba tankar såväl som förslag för ljudböcker. Berättelsen, berättaren, utvärderingen samt mycket mer på A GELT LYST SERIEN.

Fler videor

00:00
08:21
09:42

Tina liksom jag samlade motvilligt våra saker och gick hus för natten. (Hon var tillräckligt stor för att låta mig en olycka på hennes plats med tanke på att jag garanterade att inte kissa sängen den här gången.)

När vi kom dit var vi stinkiga, utmattade och hungriga. Efter en dusch såväl som äggsmörgås (med Racing Club de Avellaneda Tröja tillstånd av den charmiga mal) träffade jag kudden hårdare än någonsin i mitt liv. Att sova är så bra.

I morse vaknade jag på uppdrag.

Det målet var att få Marylous iskaffe.

Eftersom mina ben är Polens herrlandslag i fotboll Tröja oerhört snäva från hela “springa, äta, sitta i en skåpbil i timmar, upprepa” sak – föreslog jag att vi gick till de närmaste Marylou’s för att skaka ut våra ben. Det var bara cirka 1,5 mil bort, men jag skulle ha gått 26 mil för att komma till det.

Jag köpte den sista utan socker eller grädde, men det var fortfarande misstänksamt underbart (och läckert) så den här gången undersökte jag ytterligare.

Ja, massor av de isade kaffe har socker redan i dem. De är gjorda med schweizisk fröken varm kakaoblandning som har socker (i typen av HFC). Jag tror inte att det är mycket, så det är inte världens slut.

Lyckligtvis är jag redo att vara världens mycket pinsamma matkund eftersom jag kunde upptäcka att leran inte har Swiss Miss Mix. Kvinnan vid räknaren skulle dock inte ge mig trickreceptet, så jag funderar på att flytta till MA bara för att få en uppgift på Marylous samt upptäcka alla hemligheter. Helst mal såväl som Tina Kanadas herrlandslag i fotboll Tröja inte kommer att bry sig om en långsiktig roomie?!

Det var otroligt såväl som jag drack det i fred.

Efter vår walk-a-do gick vi tillbaka till Tina’s till frukost. Hon brukade göra oh my gud pannkakor! (Som har ett oroväckande namn när du inte är beredd på vad du har erbjuder.)

Ja tack!

Jag toppade mina “kakor med Justin’s Honey Almond -smör och sylt.

Då var det dags att blogga och spela upp. Uppenbarligen att leva ur en skåpbil i 30 timmar gör verkligen att e -postmeddelanden staplas!

Vi arbetade fram till lunch när jag kanske eller inte har tigit om Whole Foods salladbar. Efter att ha ätit ingenting dock bagels, pitabröd och PB -kringlor i 30 timmar under reläet önskade jag några greener.

Vädertillståndet är absolut perfektion så vi åt utanför.

Efter lunchen brukade Murphy ta mig med på en vandringsutflykt i sitt grannskap. Som en artig gäst accepterade jag vänligen.

Det var fantastiskt att gå såväl som att se alla hans föredragna kissa fläckar.

Efter cirka 286 stopp visade han mig exakt hur bra det är att lägga magen på de skuggiga delarna av gatan. Jag försökte det också, men Tina vägrade att ta ett foto av mig.

Tyvärr var det snart dags för mig att lämna och gå till flygplatsen.

Eftersom jag regelbundet tror på mat hade jag framsyn för att få en kalkonsmörgås samt blåbär från Whole Foods. Detta kommer att vara middag med tanke på att jag är på en 5,5 timmars flygning!

Resten av mina snacks är en NRG -bar såväl som min populära Kashi Path Mix om jag kräver det.

Uppdaterad för att lägga till: Den smörgåsen var fantastisk. Det fanns pekannötter och bitar av tranbär i brödet. Utsökt.

Flygvärdinna kom precis med snacks såväl som jag njuter av några chokladchipkakor till efterrätt.

Jag bleknar snabbt, men kommer att försöka sätta ihop resten av min räckvidd strandartiklarna på denna flygning om jag inte hösten sover.

Söndagens inställning:

Träning:

Måndag: styrka, abs

Tisdag: Hastighet (om min tå mår bättre)

Onsdag: mitten av längden

Torsdag: Yoga

Fredag: 4 mil såväl som abs

Lördag: LR

Middagar:

Måndag: Veggie hamburgare eller frysta måltid (jag har inget koncept om det finns mat hemma)

Tisdag: Grillad fjäderfä såväl som underbar potatis

Onsdag: fjäderfä sallader

Torsdag: Äggsalladsmörgåsar

Fredag: Hemlagad pizza

Fråga: Vad var höjdpunkten i din helg?

Hela helgen var en enorm gul överstryk

Skicka mig arbetsboken

Spara

Delning är omtänksam!

Dela med sigTweet

Stift

Dela med sig

Post

Hej där från himlen! Jag bloggar på min metod tillbaka till Kalifornien. Jag arbetar fortfarande med min 2: a nå strandbenhistorien, men ville dock inspektera för dagen Efter att vi nådde stranden igår gick vi tillbaka till den nya balansplatsen där vi var första nöjda. Det var extremt olyckligt att säga stort hejdå för alla.…